RicPortilloR
Newbie
- Reaction score
- 0
I have a radio that when turned on it makes a long beep and according to the chassis serial number D33MJA73A5CK (Maxtrac 300 16ch) but the radio doctor when reading it says M33GMC29C2__ (M120 16ch unserialized) it connects, reads it but does not let you write anything and gives an error "check error" "external CP write error" I can also connect with the software (DosBox) Maxtrac M12, GM300 but I still can't write any codeplug and it says "Error Number 2 Has Occurred: Serial Bus Error Make sureradio is turned on. Check RIB power cables & connections" I'm not sure I have the correct file. Any ideas? Thanks
Tengo un radio que al encender suena un bip largoy que segun el serial del chacis D33MJA73A5CK (Maxtrac 300 16ch) pero el radio doctor al leerlo dice M33GMC29C2__ (M120 16ch sin seriar) se conecta lo lee pero no deja escribir nada da erro ¨cheksun error ¨ ¨external CP write error¨ tambien puedo conectarme con los softwere (DosBox) Maxtrac M12, GM300 pero igual no puedo escribir nigun codeplug dice ¨Error Numbre 2 Has Occurred: Serial Bus Error Make sureradio is turned on. Check RIB power cables & connections¨ no estoy seguro de tener el archivo correcto. Alguna idea? Gracias
Tengo un radio que al encender suena un bip largoy que segun el serial del chacis D33MJA73A5CK (Maxtrac 300 16ch) pero el radio doctor al leerlo dice M33GMC29C2__ (M120 16ch sin seriar) se conecta lo lee pero no deja escribir nada da erro ¨cheksun error ¨ ¨external CP write error¨ tambien puedo conectarme con los softwere (DosBox) Maxtrac M12, GM300 pero igual no puedo escribir nigun codeplug dice ¨Error Numbre 2 Has Occurred: Serial Bus Error Make sureradio is turned on. Check RIB power cables & connections¨ no estoy seguro de tener el archivo correcto. Alguna idea? Gracias