Frecuencias publicas en Santiago de Chile - Public frequencies in Santiago, Chile

Cerrazul27

Member
Buenas noches,
Que frecuencias actualmente uno puede escuchar en Santiago de Chile, Yo ya conozco las de los Bomberos pero solo eso. ¿Qué frecuencias puedo escuchar? (SAMU, Autopistas, Seguridad ciudadana y privada, Ambulancias, Etc) Todo tipo de frecuencia me sirve. (DMR, Análogo, P25, Tetra, etc.)

--------------------

Good evening,
What frequencies can I currently listen to in Santiago, Chile? I'm already familiar with the Fire Department's frequencies, but that's all. What frequencies can I listen to? (SAMU, Highways, Citizen and Private Security, Ambulances, etc.) Any type of frequency works for me. (DMR, Analog, P25, Tetra, etc.)

RaleighGuy

Member
Premium Subscriber
Buenas noches,
Que frecuencias actualmente uno puede escuchar en Santiago de Chile, Yo ya conozco las de los Bomberos pero solo eso. ¿Qué frecuencias puedo escuchar? (SAMU, Autopistas, Seguridad ciudadana y privada, Ambulancias, Etc) Todo tipo de frecuencia me sirve. (DMR, Análogo, P25, Tetra, etc.)

--------------------

Good evening,
What frequencies can I currently listen to in Santiago, Chile? I'm already familiar with the Fire Department's frequencies, but that's all. What frequencies can I listen to? (SAMU, Highways, Citizen and Private Security, Ambulances, etc.) Any type of frequency works for me. (DMR, Analog, P25, Tetra, etc.)

below is the link for Santiago, the police appear to be fully encrypted but you can check the other systems listed in the database below.
---------------------------------
A continuación se muestra el enlace para Santiago, la policía parece estar completamente encriptada pero puede consultar los otros sistemas enumerados en la base de datos a continuación.

Cerrazul27

Member
Ya miré ahí, pero todo está cifrado o desactualizado. Muchas gracias de todos modos.

———————-

I already looked there, but everything is encrypted or outdated. Thanks anyway.

Cerrazul27

Member
Ya miré ahí, pero todo está cifrado o desactualizado. Muchas gracias de todos modos.

———————-

I already looked there, but everything is encrypted or outdated. Thanks anyway.